Zapytanie ofertowe - doradztwo
![]() |
![]() |
Namysłów, 05.04.2013 r.
PCPR.8311.657.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją Projektu systemowego pt. „Wspólnymi siłami ku samodzielności” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII – Promocja Integracji Społecznej, Działania 7.1 – Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie zaprasza do składania ofert zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym:
1. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie
2. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie dla 25 uczestników Projektu systemowego pt. „Wspólnymi siłami ku samodzielności”, będącymi osobami niepełnosprawnymi (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich):
a) indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie planowania ścieżki kształcenia lub drogi zawodowej oraz diagnozy predyspozycji zawodowych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla każdego uczestnika Projektu,
b) grupowego doradztwa zawodowego w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla każdej z dwóch grup uczestników Projektu (obejmujących max. 13 osób),
c) indywidualnego doradztwa psychologicznego w wymiarze 3 godzin zegarowych dla każdego uczestnika Projektu,
d) grupowego doradztwa psychologicznego m. in. w zakresie zdiagnozowania słabych i mocnych stron funkcjonowania uczestników w grupie w podstawowych obszarach aktywności życiowej oraz wykształcenia postawy asertywnej w wymiarze 24 godzin lekcyjnych dla każdej z dwóch grup uczestników Projektu (obejmujących max. 13 osób),
Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia: IV-VI 2013 r.
4. Miejsce realizacji zamówienia: miasto Namysłów
Uwaga: Zamawiający zapewnia pomieszczenia na przeprowadzenie przedmiotu zamówienia.
5. Kryterium oceny ofert:
a. cena oferty – waga 70%,
b. doświadczenie – waga 30%,
Uwaga: Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
O = (A x 70%) + (B x 30%), gdzie:
O – Ostateczna liczba punktów uzyskana przez ofertę,
A – Liczba punktów za kryterium: cena oferty,
B – Liczba punktów za kryterium: doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów.
Punkty za kryterium: cena oferty zostaną przyznane według następującego wzoru:
A = (An : Ao) x 100 pkt, gdzie:
A - Liczba punktów za kryterium: cena oferty,
An – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert (w zł),
Ao – cena oferty ocenianej (w zł).
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 100.
Punkty za kryterium: doświadczenie zostaną przyznane według następujących reguł w zależności od ilości wskazanych w ofercie i wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (lub w okresie prowadzenia działalności przez Wykonawcę, jeżeli jest on krótszy niż trzy lata) zajęć odpowiadających zakresem i tematyką przedmiotowi zamówienia:
a) 10 i więcej zajęć – 100 punktów,
b) od 7 do 9 zajęć – 75 punktów,
c) od 4 do 6 zajęć – 50 punktów,
d) od 1 do 3 zajęć – 25 punktów,
e) 0 zajęć – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 100.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu,
- Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie stawki za 1 godzinę szkoleniową oraz łączną kwotę za realizację poszczególnych przedmiotów zamówienia,
- Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opracowany przez siebie szczegółowy program (w przypadku punktu b i d przedmiotu zamówienia) zajęć opracowany dla każdego z przedmiotów zamówienia, uwzględniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników/uczestniczek poszczególnych przedmiotów zamówienia ankiet ewaluacyjnych, których wzory zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika/uczestniczki niezbędne materiały szkoleniowe, których wzór zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu i których treść powinna być adekwatna do przedmiotu zamówienia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek powinny być oznakowane zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” z dnia 4 lutego 2009 r.,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania faktury/rachunku za zrealizowaną usługę następujące dokumenty: listy obecności z zajęć, potwierdzenia odbioru przez uczestników/uczestniczki materiałów szkoleniowych, kserokopie wydanych zaświadczeń (w przypadku punktu b i d przedmiotu zamówienia) oraz potwierdzenia ich odbioru – uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca przekazuje kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być poświadczenia za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który spełni wymagania zapytania ofertowego i uzyska największą liczbę punktów,
- Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa, określająca prawa i obowiązki każdej ze stron,
- wynagrodzenie płatne będzie Wykonawcy w terminie do 7 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i przedłożeniu faktury/rachunku,
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, czytelnie. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić napis: „Oferta na przeprowadzenie zajęć”. Oferta powinna być złożona z następującymi załącznikami:
- oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
- oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
- wykaz zorganizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat (lub w okresie prowadzenia działalności przez Wykonawcę, jeżeli jest on krótszy niż trzy lata) zajęć odpowiadających zakresem i tematyką przedmiotowi zamówienia,
- programy poszczególnych zajęć (w przypadku punktu b i d przedmiotu zamówienia),
- kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem i podpisem osoby upoważnionej aktualnego zawiadomienia o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (jeżeli dotyczy),
- CV osób, które będą prowadzić poszczególne zajęcia.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie, Plac Wolności 12a, 46-100 Namysłów,
Termin składania ofert: do 22.04.2013 r. do godz. 8.00 (decyduje data i godzina wpływu),
9. Rozpatrzenie ofert: odbędzie się dnia 22.04.2013 r. o godz. 10.00.
Ryszard Kalis
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Namysłowie